Stimaxx Pro Serum


Setiap kali suami mengecewakan isterinya sebab tidak tahan lama di ranjang, saat itu jugalah si suami kecewa pada dirinya sendiri. Pancut awal adalah masalah yang semua pasangan berkahwin mahu hindari. Apakah ada ubat yang boleh membantu beraksi lama di ranjang. Hingga boleh memuaskan  kita, sampai isteri klimaks berkali-kali. Jawapannya ada pada Stimaxx Pro Serum...

Apakah Stimaxx Pro?

Stimaxx Pro adalah sejenis serum dalam bentuk gel, disapu pada luaran zakar agar lebih kuat, keras dan tahan lama. Jadi, sangat berkesan mengatasi masalah 'senjata' yang kurang garang serta cepat pancut. Dengan diadun 100% dari bahan semulajadi, ia bebas bahan kimia. Dikeluarkan oleh kilang bertaraf GMP, Stimaxxpro turut mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dengan nombor: NOT180700750K. Kita boleh guna dengan penuh yakin dan selamat kerana tiada sebarang side effect merbahaya.

Kandungan STIMAXX PRO

Ramai berpuashati selepas menggunakan STIMAXX PRO. Ramuan hebat dan mujarab ini terhasil kerana ia diperbuat dari 10 herba terpilih bermutu tinggi seperti gambir Serawak, sejenis tumbuhan tempatan yang memang sangat terkenal di dalam dunia perubatan lelaki, khususnya untuk merawat zakar sensitif dan mudah geli. Herba import seperti Catuaba, Butea dan Tibulus membantu kelancaran aliran darah, menguatkan otot serta merangsang ketegangan zakar ke tahap maksimum. Bahan organik seperti minyak kelapa dara, Jojoba, Rosemary dan minyak Galak baik untuk kesihatan kulit zakar dan bertindak sebagai pelincir ketika bersama.

nombor stimaxxpro



Khasiat STIMAXX PRO

Dengan gabungan teknik proses terkini dan bahan terbaik ke dalam satu botol, Stimaxxpro mudah diguna dan dibawa ke mana sahaja kerana ia suci dan halal. Selepas diguna, formula didalamnya akan bertindak pantas, tanpa melekit atau rasa panas. Antara manfaat Stimaxxpro ialah:

  • Tahan lama (elak pancut awal)
  • Menambah ghairah
  • Elak rasa ngilu
  • Memulih dan melancar aliran darah
  • Merawat mati pucuk
  • Cepat meresap, wangi, tidak melekit atau panas
  • 100% herba, tiada kesan sampingan dan lulus KKM

Cara Guna STIMAXX PRO

1. Pastikan zakar dalam keadaan bersih dan kering. Picit 2-3 titik Stimaxxpro ke hujung jari. Sapu rata ke seluruh bahagian, bermula dari pangkal ke kepala.

2. Tunggu 15-30 minit agar ia meresap dan kering. Urut zakar secara perlahan bagi merangsang dan menambah aliran darah.

3. Jika melakukan 'oral' atau isteri merasa tidak selesa ketika bersama, basuh zakar yang telah disapu tadi dengan air bersih.




https://stimaxxpro-serum.blogspot.com/2018/07/stimaxx-pro-serum.html
https://stimaxx-pro.blogspot.com/2018/07/stimaxxpro.html

Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Sepang, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.