Review Testimoni Cara Guna Serum Hebakboh X

Perhatikan begitu banyak dan berselirat urat saraf zakar

Zakar merupakan salah-satu anggota lelaki yang sangat unik dan hebat ciptaan Ilahi. Dari hanya seketul (atau sebatang?) kelongsong daging yang kecut lagi kendur, dengan gabungan sistem hormon, rangsangan deria nafsu syahwat, keupayaan jantung mengepam darah dan kesempurnaan buah pinggang menyeimbangkan tekanannya, zakar akan menegang dengan baik dan sempurna untuk menerobos faraj isteri, penuh nikmat dan lazat!

Bayangkan organ bernama zakar ini, berselirat dengan berjuta-juta urat saraf dan sel-sel rangsangan halus, dikerah keluar masuk dalam kemaluan isteri.. seminggu, sebulan, setahun dan selamanya. Agak-agak berapa banyak fius-fius zakar yang telah terbakar akibat tusukan demi tusukan. Jika piston enjin dari besi boleh rosak jika tidak dijaga, dirawat dengan rapi dan berkala, apatah lagi anggota dari daging yang banyak berjasa kepada tuannya dalam menyambung zuriat keturunan adam dan memberi nikmat kebahagian syurga duniawi ini!! 

Jangan biarkan zakar kita terabai tanpa perhatian kasih sayang secukupnya. Mulai hari ini, beri rawatan dan penjagaan rapi semaksima mungkin. Usah sampai gagal berfungsi baru tuannya panik mengelabah mencari ubat. Ketika itu, sudah menjadi parah dan terlambat. Tidak menjaga aset berharga inilah punca berlakunya masalah yang kerap kita dengar kebelakangan ini, mati pucuk, dingin seks, lemah nafsu, cepat pancut, zakar lembik dan sebagainya.

Macam-macam cara dan petua boleh diamalkan untuk service zakar ni. Orang dulu-dulu, antara amalan hebat mereka ialah senaman harimau, penguat tenaga batin. Sambil senam, dijolok 'lubang cincin' bagi otot pangkal tegap, baru zakar terjungket keras terpacak. Urutan pula, sejak dulu dah ada minyak lintah dan minyak belacak (aku tahu benda ni sebab masa kecik pernah ternampak botol minyak lintah milik arwah ayah..hehehe). Rawatan dalaman, diamalkan makan maajun, rebusan herba hutan seperti tongkat ali, tunjuk langit, mahkota dewa dan berbagai lagi. Zaman sekarang, banyak petua amalan ni diambil, digabung, diadun dan diproses. Tinggal beli, guna, amal aje. Mudah dan pantas. Zaman canggih ni semua nak cepat bro... So, kalau tengok kat pasaran sekarang, macam-macam jenama ada, dengan kelebihan masing-masing. Salah satu yang terkenal dan viral ialah HebakBoh X.


Review HebakBoh X

Tentu semua nak tahu detail tentang HebakBoh X ni kan? Ok, sebelum aku (sebagai pemilik blog ubat tahan lama ni) cerita panjang lebar, nak intro sikit lah tentang gambar di atas. Korang kenalkan, brother sado sasa sebelah CEO Disa Herbs Marketing tu? Tak lain tak bukan adalah Sazali Samad, juara dunia dalam sukan bina badan. Apa pula kena mengena Sazali Samad dengan sembang service zakar dan HebakBoh? Haa.. bagi aku story kaitannye yer..

Al kisahnya, En. Sazali Samad telahpun secara rasmi dilantik menjadi duta kepada produk HebakBoh X. Memorandum perlantikan oleh En. Yusri Mat Yatim, merangkap CEO dan pengasas produk ni, sangat bijak dan memberi banyak makna kepada semua. Kita tahu sukan bina badan memerlukan komitmen tinggi dari segi displin latihan, jadual penjagaan pemakanan seimbang dan berkhasiat. Baru dapat otot-otot yang cantik berketul, layak jadi sang juara di persada dunia. Selain tumpuan memperkasakan anggota di lengan, paha dan perut.. lelaki sejati juga perlu memastikan 'senjata' nya padu dan mantop.. agar garang  di ranjang. Baru puas beraksi, hebat dan kagum di hati isteri yang tersenyum bahagia! Bagaimana kita boleh dapat? Sudah pasti.. dengan 'service & maintenance' menggunakan HEBAKBOH X!!


Testimoni HebakBoh X

Betul ke Hebakboh ni berkesan? Hebat sangat kah, sampai Sazali Samad pun guna? Tentu banyak persoalan berlegar-legar di pemikiran kita.. 

Bagi menjawap kemusykilan tadi, aku bagi beberapa testimoni pengguna yang dah beli dan pakai.. ni real punya testimoni, dari customer yang berpuashati dengan Hebakboh X.


Testimoni 1

Customer dalam Testimoni 1 di atas berumur dalam lingkungan 50an. Antara kepuasan yang dibagitau, kulit 'senjata' kita akan menjadi lebih sihat, cantik dan menawan. Memang fungsi Hebakboh ni antaranya untuk kesihatan kulit, sebab kandungannya ada pati sireh dan aloe vera. Bahan ni bagi lembab dan bersihkan juga. Bayang kan.. tentu si isteri bertambah-tambah 'berselera' bila lihat boboi si suami 'handsome' menawan..hikhik

Testimoni 2


Ramai lelaki ingin 'senjata' yang besar dan panjang. Lelaki kena akui hakikat ni. Jika dah cuba macam-macam minyak, gel dan ubat, pun tak berkesan memperkasakan 'si boboi' kita, maka kenapa tidak beralih kepada HebakBoh X? Testimoni 2 di atas, sebagai bukti yang sangat menarik, nampak jelas kesan Hebakboh X, seminggu pakai dah nampak gomok bossku..huhuhu


Cara Guna HebakBoh X

Hebakboh ni dalam bentuk serum gel. Serum di sini bermakna ia sebagai peransang. Cepat meresap dan bertindak. Cuma titiskan sepicit di hujung jari, sapu rata dari pangkal ke kepala zakar. Urut perlahan, bagi urat saraf teransang. Nanti, darah akan mengalir lancar. Ini kesan utama kehebatan Hebakboh X. Dengan aliran darah lancar lah, zakar akan kembang dan tegang semaksimanya. Cara ini umpama latihan mengembangkan otot zakar, lama kelamaan zakar akan besar dan panjang. Sapu sekali waktu pagi, sekali waktu malam. Sebotol Hebakboh ni boleh tahan sebulan lebih macam tu.


Hebakboh X dibuat dari 100% herba. Jadi, tak perlu risau tentang kesan sampingan. Memang tak bahaya guna selalu. Lagi pun ada lulus KKM boss! Photo atas tu koleksi bekas botol Hebakboh yang aku dah pakai sendiri. Haa, bak kata orang tua dulu-dulu, belum cuba belum tahu, dah aku sendiri cuba, perghhh.. Hebakboh ni memang dalam kelas tersendiri beb. Dalam banyak-banyak gel, minyak aku dah cuba, Hebakboh ni memang lain dari yang lain. Torbaekk!! Kesan dia ke atas aku? Aku dapat rasa boboi aku memang makin besar dan panjang. Sekarang panjang dah sama dengan panjang smartphone Samsung bosss.. hahaha. Seyes ni. Tapi ambil masa la.. aku pakai dekat 6 bulan cengitu (lain orang tak sama kesannya, ada cepat ada lambat). Sampai my lovely wife pun terkejut bercampur kagum dengan perubahannya.. kehkehkeh

So, pengakhiran cerita, jom lah kita ramai-ramai cuba akan kehebataan HebakBoh ini, agar kenikmatan dan kemanisan hidup suami isteri terpelihara, insyaAllah. Boleh hubungi 0196088135 atau tekan jer butang kat bawah ni untuk wasap aku. Wassalam.



Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Sepang, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.