Titan Gel Di Malaysia


Titan Gel Bukan Magik, Ia Ubat Semulajadi

Titan Gel adalah contoh bagaimana gabungan kemajuan sains dan perubatan tradisional boleh menghasilkan cara terkini membesarkan saiz zakar. Titan Gel sangat berkesan bukan setakat membesarkan zakar, tetapi turut membantu mencapai  hubungan suami isteri dengan penuh nikmat. Titan Gel sepenuhnya dirumus dari bahan-bahan semulajadi tanpa campuran unsur bahan kimia yang merbahaya. Bahan-bahan ini diadun dengan penuh teliti agar kita mendapat hasil yang optima. Berikut beberapa penerangan teknikal mengenai Titan Gel:

Kesan Sampingan Titan Gel

Tiada kesan sampingan yang negatif atas penggunaan Titan Gel kerana ia dirumus sepenuhnya menggunakan bahan-bahan semulajadi. Komposisi Titan Gel mengandungi:

1. Thistle. Ia membantu meningkatkan peredaran darah di bahagian pangkal paha. Merangsang pengeluaran hormon testosteron. Pati bahan ini diambil dari tumbuhan yang tidak mengandungi bahan memudaratkan. Bermakna, secara semulajadi thistle boleh digunakan dalam sebarang kuantiti tanpa halangan.

2. Peruvian Maca. Sejenis tumbuhan herba berbunga yang tumbuh asli di dataran tinggi Andes, negara Peru. Kaya dengan vitamin A, C, B1, B2 dan 17 amino asid, zat besi, zink, iodin dan mikronutrien penting lain. Fungsi Maca untuk merangsang kelenjar prostat lalu meningkatkan pengeluaran sperma. Keadaan ini sangat penting untuk kesuburan lelaki.


3. Lichen. Ekstrak lumut ini membantu melegakan otot licin zakar, sambil mengurangkan ketegangan dinding arteri. Dengan keadaan ini, zakar menjadi lebih anjal, membolehkan ia membesar dengan cara semulajadi.

4. Horny Goat Weed. Terkenal sebagai herba 'libido booster', pati daun dapat membaiki keadaan salur darah dan merangsang ereksi. Juga merangsang pengeluaran hormon yang berkaitan dengan daya tarikan seksual seperti testosteron, serotonin dan norepinefrin.

Cara Titan Gel Bekerja

Ia meningkatkan pengaliran darah ke zakar, di mana dengan cara ini secara tidak langsung menambahkan juga saiz kerana berlaku pengembangan tisu dalaman zakar. Aliran darah sebenarnya adalah asas punca ereksi (ketegangan) zakar. Jadi, peningkatan aliran darah bukan sahaja membesar dan memanjangkan, tetapi memantapkan keupayaan zakar. Kita akan takjub dengan hasilnya nanti!

Cara Guna Titan Gel

Sesuai dengan namanya, ia adalah gel peransang difomulasi berasaskan air (water based stimulating formulated gel) yang cepat menyerap dan boleh dikatakan  bertindak dengan serta merta! Cara menggunakannya adalah dengan menyapu dan mengurut secara lembut bagi merangsang sirkulasi pada zakar.

Ramai yang telah membeli Titan Gel tidak tahu cara guna dengan betul. Sesetengah yang mengguna Titan Gel pula tidak dapat hasil yang diinginkan kerana tidak mengikut arahan yang ditetapkan. Berikut adalah cara guna Titan Gel:

Nota: Untuk mendapat hasil terbaik dari produk ini, sila baca dan ikut arahan yang terkandung pada 'Titan Gel Reviews User Manual' dengan teliti.

1. Urutan mesti dilakukan ketika keadaan zakar separuh tegang. Jangan lakukan ketika zakar dalam keadaan tegang sepenuhnya kerana boleh merosakkan saluran darah. Minimum ketegangan adalah 40-50%, manakala maksimum 80%. Bagi yang baru guna, tidak digalakkan memakai Tital Gel dalam keadaan zakar tegang 80%.

2. Ketika mengurut, guna kaedah gengaman dalam keadaan dua jari berbentuk 'OK' (bulatan dari ibu dan jari telunjuk). Boleh juga dengan guna dua jari yang membentuk huruf  'U'. Apa yang penting, gengaman yang dilakukan hendaklah membolehkan aliran darah lancar pada zakar kita.

3. Sentiasa mulakan urutan dari pangkal ke kepala zakar.

4. Pergerakan urutan jangan terlalu cepat. Lakukan dengan lembut dan perlahan. Sekurangnya tempoh satu pergerakan urutan dari pangkal ke hujung zakar adalah selama 3 saat.


5. Disarankan lakukan 'warm up' kepada anggota badan, terutama sekitar zakar sebelum memulakan urutan. Cara yang paling mudah ialah dengan mandi air panas. Tujuannya bagi memastikan aliran darah pada tubuh kita telah cukup lancar.

6. Urutan hendak mengelak dari mencederakan urat-urat di bahagian zakar (terutama sebelah atas - dorsal nerve). Paling sensitif di bahagian kepala sebelah atas (nerve plexus). Seboleh elakkan menekan terlalu kuat di bahagian-bahagian tersebut.

7. Urutan yang terlalu kasar dan aggresif mungkin akan mencederakan kapilari-kapilari kecil lalu menimbulkan tanda-tanda seperti lebam ataupun bintik-bintik merah di kepala zakar. Mungkin juga boleh berlaku kurang kebolehupaya zakar tegang, terutama di waktu pagi. Namun, ini adalah sementara. Simptom-simptom tadi akan hilang dalam masa 2-3 hari. Berhenti mengurut sehingga keadaan pulih seperti sediakala.

Memandangkan ia dirumus  dari sumber tumbuhan tanpa pengawet dan unsur kimia, Titan Gel dapat membantu membesarkan zakar secara semulajadi. Tiada kesan sampingan dari pengguna dilaporkan setakat ini menunjukkan ianya selamat dan berkesan.

Titan Gel Lebih Dari Sekadar Membesarkan Zakar!

Kelebihan-kelebihan lain turut terbukti. Sebagai gel peransang yang berterusan bertindak, Titan Gel berupaya merubah kehidupan hubungan suami isteri secara berkesan. Selain membesarkan zakar, ia juga turut membantu:

1. Melanjutkan tempoh ketegangan zakar dan mencapai ereksi dengan maksimum.

2. Menambah daya sensitiviti di bahagian zakar yang akan memberi kepuasan ketika hubungan intim.

3. Meningkatkan tempoh seks di ranjang dan membina keyakinan diri dengan saiz zakar yang besar.

4. Membina hubungan lebih mesra berkasih sayang dengan isteri.


Hubungi Nombor Di Bawah Bagi Mendapatkan Titan Gel Original!




Perhatian: TITAN GEL di Malaysia yang original hanya dari 'titangel.com.my'. Pastikan anda melawati laman web Titan Gel Malaysia yang sah untuk mengesahkan no siri produk yang dibeli. 

TITAN GEL ORGINAL  di kilang oleh HENDEL LLC. 115682 Russia Shipilovskaya 64, Bloc, Moscow, Russia. Phone: +7(495)125-10-35 Email: info@hendel.pro

https://malaysia-titangel.blogspot.com/2018/07/malaysia-titan-gel.html


Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan: 
Nilai, Salak Tinggi, Sepang, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.