Keras dan Tahan Lama Dengan HardRun

ubat kuat tahan lama lelaki

Penat bekerja, stress, pemakanan tidak seimbang antara faktor penyumbang lemah tenaga batin dan tidak garang ketika bersama isteri. Kadangkala prestasi menurun, zakar tidak kuat dan tahan lama boleh menjadi masalah apabila isteri merungut!

Tidak perlu risau kerana Doreko Hardrun boleh membantu, insyaAllah! Hardrun dalam bentuk capsule merupakan makanan tambahan yang sangat perlu diambil oleh sang suami. Ia adalah supliment berkesan menaikkan nafsu, melancarkan darah dan menguatkan otot zakar. Terdapat 3 ramuan dalam bentuk herba terkandung dalam setiap kapsul hebat Hardrun:

1. Maca Green - Sejenis tumbuhan berubi yang tumbuh secara semulajadi di banjaran Andes, Peru, Amerika Selatan. Bagi penduduk tempatan, Maca Green sangat popular dan mujarab untuk para lelaki hingga digelar sebagai 'Ginseng Peru'. Setelah dikeringkan, ia dijadikan serbuk sebagai makanan tambahan asli yang selamat dan berkesan!

2. Guarana - Satu nama yang tidak asing lagi dalam dunia perubatan herba! Guarana berbentuk anggur ini dalam kelompok keluarga Maple, tumbuh hidup subur di dalam hutan hijau Lembangan Amazon, Brazil. Dikenali dengan nama saintifik 'Paullinia Cupana', sangat kaya dengan vitamin, mineral, asid amino, guranin, tanin dan tein. Guranin yang terdapat dalam Guarana (bertindak seperti kafein) dua kali ganda lebih tinggi berbanding dengan biji kopi. Bermakna, ia sangat berkesan dan berkhasiat sebagai penambah tenaga semulajadi.

doreko hardrun

3. Halia - telah digunakan sejak zaman purba, terkenal di seluruh dunia. Umum mengenali khasiat halia sebagai agen pembuang angin dan memanaskan badan. Diekstrak dan dijadikan serbuk dengan teknologi moden menjadikan ramuan halia bertindak cepat dan bermanfaat bagi lelaki.

Dengan gabungan ketiga-tiga herba di atas, Hardrun dihasilkan oleh anak tempatan kita dengan kerjasama industri bertaraf Good Manufacturing Product (GMP) dan diiktiraf Halal. Telah diuji di makmal Universiti Sains Malaysia (USM), hasil analisis mendapati Hardrun selamat di makan dan tiada kesan bahaya atau sampingan lain kerana ianya 100%  berasaskan bahan tumbuhan.


Cara Makan Hardrun

Kegunaan Hardrun ialah untuk memulih tenaga batin lelaki dan mengeraskan zakar. Dalam sekotak Hardrun mengandungi 10 biji kapsul. Cara pengambilannya adalah:
  • Hanya makan 1 biji bila hendak bersama isteri sahaja.
  • 1 biji mampu bertahan untuk 2 - 3 hari. Dilarang makan setiap hari.
  • Telan sebiji dengan air suam, 3 jam sebelum hubungan intim.
  • Digalakkan ambil sebelah petang, kerana Hardrun aktif sepenuhnya selepas 3 jam dimakan.
  • Jika ingin kesan lebih cepat, buka kapsul dan makan dengan air suam. Dalam 2 jam akan dapat merasa kesan Hardrun.
Sebab perlu ambil 3 jam sebelum bersama kerana hendak memastikan bahan-bahan herba dalam Hardrun benar-benar cukup aktif dalam badan. Lagi pula, tiada bahan-bahan terlarang yang terkandung dalam Hardrun, jika ada bahan terlarang memang akan cepat bertindakbalas. Setelah 3 jam, anda akan dapat rasa kehebatannya. Pasti anda dan isteri terkejut dan senyum puas dengan hasilnya!



Pantang-Larang Ketika Mengambil Hardrun

Segala jenis herba, jika diambil, perlulah mengikut pantang larang yang bersesuaian agar kita dapat manfaat 100% darinya. Hardrun tidak terkecuali kerana ia juga dari penyediaan herbal tradisional yang di import. Memandangkan Hardrun mengandungi Gurana yang kaya dengan Guranin, adalah disarankan:
  • Elakkan mengambil kopi, teh dan vitamin selepas makan Hardrun.
  • Jika bercadang hendak makan Hardrun, pastikan jarak 1 jam selepas  minum teh, kopi atau minuman mengandungi kafein yang lain. Ini untuk memastikan Hardrun cepat terserap dalam tubuh kita.

  KHASIAT  HARDRUN ! 

1. MENINGKATKAN STAMINA & KEINGINAN SEKS

2. MENGUATKAN OTOT ZAKAR

3. MENCEGAH PANCUT AWAL

4. MENAMBAH KEPEKATAN AIR MANI

5. MEMBUAT PANCUT LEBIH KUAT

6. MELANCARKAN PEREDARAN DARAH



Sila hubungi stokis kami bagi mendapatkan testimoni dan review tentang kehebatan Doreko Hardrun Capsule!



https://doreko-hardrun.blogspot.com/2018/07/hardrun.html

Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Sepang, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting